Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гарбуз Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Гарбуз Н. 
Впровадження інновацій як основа для набуття конкурентних переваг підприємством [Електронний ресурс] / Н. Гарбуз, В. Гладіліна, Н. Калініченко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 2. - С. 20-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_2_4
Визначено теоретичні основи та засади інноваційної діяльності, її роль у формуванні конкурентних переваг і конкурентоспроможності підприємства в цілому. Розглянуто вплив впровадження та реалізації інновацій на зростання ефективності діяльності підприємств, їх значення у підвищенні прибутковості та здобуття ключових факторів успіху на ринку. Досліджено основні чинники стримування інноваційного розвитку вітчизняних підприємств та запропоновано напрямки щодо його активізації. Наукова новизна запропонованого матеріалу полягає у виявленні конкретних, найбільш суттєвих конкурентних переваг, які виникають за умов впровадження інновацій на підприємствах, та у з'ясуванні найбільш поширених перепон на шляху формування інноваційного спрямування в Україні. Запропоновані рекомендації спрямовуються на поліпшення наявних тенденцій щодо функціонування підприємств за умов жорсткої конкуренції, створюють умови для їх удосконалення, а також розглядаються як засоби поліпшення економічних показників вітчизняних підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.209 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Міщенко В. А. 
Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України [Електронний ресурс] / В. А. Міщенко, Н. П. Гарбуз // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2013. - № 69. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2013_69_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського