Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гарбуз Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Гарбуз Н. Впровадження інновацій як основа для набуття конкурентних переваг підприємством [Електронний ресурс] / Н. Гарбуз, В. Гладіліна, Н. Калініченко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 2. - С. 20-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_2_4 Визначено теоретичні основи та засади інноваційної діяльності, її роль у формуванні конкурентних переваг і конкурентоспроможності підприємства в цілому. Розглянуто вплив впровадження та реалізації інновацій на зростання ефективності діяльності підприємств, їх значення у підвищенні прибутковості та здобуття ключових факторів успіху на ринку. Досліджено основні чинники стримування інноваційного розвитку вітчизняних підприємств та запропоновано напрямки щодо його активізації. Наукова новизна запропонованого матеріалу полягає у виявленні конкретних, найбільш суттєвих конкурентних переваг, які виникають за умов впровадження інновацій на підприємствах, та у з'ясуванні найбільш поширених перепон на шляху формування інноваційного спрямування в Україні. Запропоновані рекомендації спрямовуються на поліпшення наявних тенденцій щодо функціонування підприємств за умов жорсткої конкуренції, створюють умови для їх удосконалення, а також розглядаються як засоби поліпшення економічних показників вітчизняних підприємств.
| 2. |
Міщенко В. А. Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України [Електронний ресурс] / В. А. Міщенко, Н. П. Гарбуз // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2013. - № 69. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2013_69_32
|
|
|